8 Ekim 2009 Perşembe

Bizim sitenin halleri devam ederken

Blog sayfama ilk koyduğum yazı yaşadığım site ile ilgiliydi. Sonra da sitede gözüme takılanlar devam ettikçe yazmayı sürdürdüm. İşte gene kafama takılan ve yerden yere vurmadan edemeyeceğim hareketlenmeler söz konusu benim anlam veremediğim canım sitemde.
E-posta yazışmalarında hararetlenen konumuz bu sefer bahçe katlarının üstlerindeki brandaları kaldırıp kış bahçesi gibi camla kapatma istekleri. Aslında yazışmaların çoğunda böyle bir istekten bahsedilmiyor. Daha çok böyle bir gündem var deniyor ve alt kattan çok üst kat olan sitede her kafadan ses çıkıyor.

Bahçe katlarında oturanlara üst kattakilerin garezi mi var bilmiyorum ama alttakilerin kafaya sürekli sigara izmariti ve çer çöp yağdığını görüyorum. Brandalar delik deşik zira. Öte yandan bıçak dahil her türlü garip nesnenin bahçe katlarına düştüğü oluyor. Bir nevi bahçe katında oturmak macera ve risk gerektiren bir olgu bizim sitede yani.

Haliyle insanlar hayati güvence adına brandadan daha sağlam olan camekanı düşünmüş olabilir. Ama görsel zevkleri üstün olan üst komşular buna kesinilkle karşı. Camekanlar çirkin görüntü verirmiş.

Ben de buradan hepsine birden kırmızı kart gösteriyorum. Bir ara sokak kedilerine takan sitenin insanlık dışı varlıkları artık resmen kurbağa katili oldular. Sitenin göbeğinde suni gölette nisan ayından itibaren ötmeye başlayan kurbağalar ağustos ayıyla birlikte topluca suskunluğa gömüldüler.
Belli ki görsel zevkleri üstün site halkının duyma organları da hassas ki ekolojik düzeni bile yok sayarak kimbilir kaç kurbağa ve canlının hayatına son vererek o göleti ilaçlattırdılar.
Camekanlar sokak kedisine, brandalar kurbağaya dönüşür ve hepsinin kabusu olur umarım..

1 yorum:

geveze baykuş dedi ki...

AMİİİİİİİİİİİİİİİNN!